Nieuws

Op zaterdag 16 maart wordt de grote hal in de jeugdlokalen van Eversel vanaf 19u30 tot 01u30 omgevormd tot een heus pop-up Iers café, namelijk The Golden Lion.

Het is weer zover: onze jaarlijkse spaghettidag komt eraan, joepie!

Deze zal zondag 18 februari doorgaan in de grote feestzaal van St.-Baaf.

Naar jaarlijkse traditie organiseert Jeugdwerk Eversel opnieuw haar jaarlijks Pannenkoekenfestijn! Dit zal doorgaan op zaterdag 27 januari van 17u tot 19u30 aan de jeugdlokalen van Eversel (Butastraat 20, 3550 Heusden-Zolder).

9 December is het zover: Papierslag 4 Life! Maar wat is dat precies?

Kom en vier met ons mee!

Beste leden en ouders,

Zaterdag 16 september 2023 zal het uitzonderlijk geen scouts zijn. De leiding is namelijk op planningsweekend om de rest van ons spetterende nieuwe scoutsjaar te plannen. De week erna zien we jullie graag terug!

Yes! Eindelijk kan de scouts terug beginnen!

Abonneren op Nieuws