Givers

Leeftijd:
14 tot 17 jaar (gidsen = meisjes, verkenners = jongens)

PROGRAMMA

Vrijdag 5 april tot zondag 7 april
DRIEDAAGSE
Smeer je benen al maar in, wij gaan op driedaagse! De link om in te schrijven zit al in jullie mailbox, net zoals verdere informatie.

Zaterdag 13 april van 9u00 tot 17u00
PAPIERSLAG + STRAVASPEL
Ja, goed gezien: het is weer de tweede zaterdag van de maand. Dat betekent papierslag! We verwachten jullie dus om 9u. (TIP: vroege vogels worden om 8u45 beloond met koffiekoeken!)
Namiddag spelen we een super-mega-cool Stravaspel. Hiervoor zou je wel eens een opgeladen gsm kunnen gebruiken ;)

Zaterdag 20 april
GEEN SCOUTS
Helaas, geen scouts vandaag. De leiding is alvast bezig met een geweldig kamp voor te bereiden voor jullie. Zijn er activiteiten die je zeker wilt doen dit kamp? Laat het ons ten laatste vrijdag (19 april) weten!

Zaterdag 27 april
GEEN SCOUTS
Weeral geen scouts? Wij vinden het ook triest om jullie twee opeenvolgende weken te moeten missen. Volgende week zijn we er weer, beloofd! Nu zijn we nog eventjes op Objectief (vormingsweekend voor leiding van gouw Limburg).

Stevige linker

De giverleiding

Ebe, Louis, Marie, Stan en Toon

DE WET

GIVER ZIJN IS PLEZANT,
daar staat niemand aan de kant.
DE GROEP LIGT ONS NAUW AAN HET HART,
tijdens de week zullen we elkaar missen met pijn en smart.
SJORREN DOEN WE MET VEEL PLEZIER,
en wel mier als iene kier.
WE ZIJN NIET VIES VAN AVONTUUR,
en genieten van elk uur.
GIVER ZIJN IS PLEZANT,
DAAR STAAT NIEMAND AAN DE KANT!